lørdag 19. mai 2012

Søttende Maaaaaai

En av de beste dagene i året var her for et par dager siden, og jeg er sliten enda. Det sier vel sitt om hvor fin og lang dag jeg hadde.

Lunsj på Bocca med min Eia og min Lars, Anjamoren min og en haug med andre fine mennesker. Koste meg veldig, nydelig mat, god vin, og smil rundt hver eneste munn. Etterpå fikk Eirin ballong og alt annet hun pekte på i bodene vi passerte, før vi dro til mams og spiste enda mer med hele ulveflokken. For en fin mamma jeg har asså <3 Etterpå dét igjen, dro vi til pappa og de for å få servert ENDA mer kake. Det var utrolig deilig da, men altså, jeg holdt på å eksplodere i bunaden. Jeg er fremdeles mett.
Det har aldri vært så deilig å ta av seg bunaden når vi "endelig" kom oss hjem, og det har aldri vært så deilig å legge seg på en 17. mai.

I dag har jeg og Eia min spist lunsj med Kristin, lille fine Ingrid og mammaen til Kristin. Det var SÅ koselig, og vi ble sittende i flere timer. Ingrid er helt nydelig, og jeg vil bare ta henne med meg hjem. Før vi skulle hjem hilste vi på en hunderase jeg aldri har sett "live" før, kun på bilder. En Leonberger. GUD for en nydelig, men sykt stor hund! Rett hjem til middagsbesøk av Tommy og Marianne, alltid like kos. Men NÅ, skal jeg legge meg strak på sofaen helt til øynene siger igjen og jeg ruller meg inn i sengen. Lars er helt sikkert kjempefornøyd med det ernergiske selskapet jeg er i kveld. Han ser på kamp da, så da kan han bare ha det så godt. Takk for meg.

Eia med de to fineste flaggene <3
Anjamoren og Eiamoren min <3
<3
Vin og champagne hele dagen. Love it.
Eia min og Ingrid på Hanseaten i dag <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar