torsdag 10. mai 2012

Award!

Jeg skal innrømme at jeg har startet sikkert 10 forskjellige blogger de siste årene, men jeg har aldri "fullført" eller beholdt en eneste en. Jeg har gitt litt opp, og gidder ikke til tider. Da er det så tiltak å restarte den gamle, så jeg lager like så godt en ny hver gang jeg får "gnisten" over meg.

Min skjønne Lill Charlott har akkurat gitt meg en form for blog-award på bloggen sin, som innebærer at jeg må svare på noen enkle spørsmål, og også gi awarden videre til andre! Ettersom at jeg bare har skrevet to innlegg og lagt ut to bilder på et par dager, føler jeg ikke at jeg er noe award-materiale, men veldig veldig hyggelig at du tenkte på meg LC <3 I appreciate it!
So here it goes...

HVORFOR BEGYNTE JEG Å BLOGGE?
Som jeg skrev over, har jeg prøvd å blogge flere ganger. Litt da jeg bodde i USA og jobbet i Disney, litt da jeg var gravid, litt da Eirin ble født, litt da jeg startet på NKF for å studere journalistikk. Denne gangen startet jeg igjen fordi jeg har behov for å skrive ned litt av tankene om det som skjer om dagen. Ikke for personlig eller for å utlevere følelsene til andre rundt meg, men fordi det hjelper meg å sette ord svart på hvitt om hva som skjer. Selvfølgelig er det også en stor grunn, som har en rød tråd gjennom alle gangene jeg har blogget, er at det blir som en dagbok, der jeg kan se tilbake senere på alt jeg har opplevd.

HVILKE BLOGGER FØLGER JEG?
Jeg følger ikke så mange blogger, men det blir vel ofte til at jeg sniker meg innom noen av "topp-bloggerne". Typiske jeg er innom er UlrikkeLund, ToneDamli og Paradise-Kristins. Det er tre personlige, men spennende blogger jeg liker. Jeg leser også alltid min beste Lill Charlotts blogg, hun tar så mange nydelige bilder som jeg elsker å se på.

FAVORITTFARGE?
Det har forandret seg veldig fra år til år, og det forandrer seg fremdeles fra årstid til årstid. Men en farge som har gått igjen helt siden jeg var liten, og som jeg fremdeles er glad i, er lilla! Jeg liker også rosa...og blå... og hvit.. og og og.. Jeg liker generelt farger, og er ganske mettet på sort og brunt etter denne altfor lange kalde vinteren.

FAVORITTFILM?
Spør meg om favorittfilm, så kan jeg ramse opp i flere timer. Det er helt umulig å velge en som er favoritten over alle.. men jeg kan si noen jeg elsker da... noen.. De første jeg kom på:
  • Titanic
  • Fucking Åmål
  • Coyote Ugly
  • Step up
  • Halloween-filmene
  • Braveheart
  • Harry Potter
  • Ringenes herre
  • Hangover
  • Dear John
  • 8 mile

    HVILKET LAND DRØMMER DU OM Å BESØKE?
    Åååå - det er så utrolig mange steder jeg har lyst å reise! Jeg har fryktelig lyst å dra til Afrika! Generelt se hvordan det er i flere land der, også vil jeg på løve-safari, og jeg vil dra på en sånn løve-gård (eller hva det heter) hvor man kan leke med løve-babyer og kose med de <3 ;) Ellers vil jeg veldig veldig gjerne til Fiji med min kjære!

    Jeg må som sagt dele denne awarden videre, og det ønsker jeg da å gjøre til:

    Lene-Marie som har verdens fineste vovv og nydelige ting hun lager som hun blogger om.
    Tonje Kristin som blogger om å være mamma, og andre hverdagslige ting.
    Cicilie som blogger om å slå tilbake mot kreften hun nettopp har fått vite at hun har.
    Mette som har en kjempeinsipirerende blogg med nydelige bilder og klær hun designer selv!

2 kommentarer:

  1. For en fin blogg du har, og så fine innlegg..! Ha en fin dag :) Klem fra meg

    SvarSlett