mandag 28. mai 2012

Finfin helg!

Ååå for en drøm denne helgen har vært! Det har vært så utrolig deilig vær, og vi har nytt det på aller beste måte!

Lørdag sov vi til vi våknet, og det ble lenger enn vi trodde. Vi hev oss i bilen med full musikk og vinduene nede, og dro til Øygarden. Var heeeele dagen på en deilig holme Marianne og Tommy og masse andre folk. Grillet, hadde quiz, drakk sommerøl. Noen badet. Marianne og jeg fikk hver sin veldig deilig (ikke så veldig) og kald klem fra Tommy rett etter at han kom opp fra vannet. Asså det gikk inn i margen på meg. Forstår meg ikke på dere som bader i Norge. Selv om vi liksom er vikinger og alt dette, så er det ingenting som er naturlig med å bade i minusgrader bare for å bade. Jeg venter til Frankrike. Gidder ikke få blærebetennelse bare for bade altsåååå....
På kvelden var jeg i bursdag til Katrine. Veldig veldig kos å treffe alle igjen der, var lengelenge siden sist. Vi endte opp på Jacob Aal. Tok med meg en ubrukelig (men fin) Lars hjem fra byn, og Anja ble med hjem som støttekontakt. Haha. Takk <3 ;)

I går solte vi (Anja, Lars og jeg) oss på terrassen. Spilte kort, yatzi og jeg kastet et glass med vann på Lars. Det var kjeeeeempegøy. Jada. Store barn, små gleder. Vi var hos mams en tur, og Anja ble bestevenn med Caro sin lille Fiona. (sånn liten fin grisemops). Grillings hos paps & co etter det igjen, nam nam. Papi er en fin grillmester. <3

Avsluttet dagen med sofakos med min kjære. Vi så på Maktens Menn - Knallgod film, men den sluttet helt idiotisk. Ikkje bra. Nå gleder jeg meg til neste helg. Bare 4 dager til. Woop. Som Lars har sagt hele helgen:
"Det er FEST"






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar