mandag 14. mai 2012

All those fairytales are full of shit

"All those fairy tales are full of shit.
One more fucking love song, I'll be sick. "


Jeg bare elsker denne sangen. Teksten er jo som tatt ut fra en av mine skoledagbøker. Men nok om det.

Etter å ivrig ha spilt den til Lars, med typ "Du må høre denne nye sangen, den er så fin....", så får jeg smelt tilbake at "Det er jo den jeg har spilt tusen ganger til deg i bilen".... Æææ. Jeg hører bare det jeg vil høre. Jeg har ingen forståelse for at ingen andre vil høre på Justin Bieber (utenom Anja selvfølgelig.) Såå, jeg hører sjeldent etter når noen andre prøver å introdusere meg for ny musikk.. Jeg liker det svært sjeldent.... Apropos Justin Bieber. Jeg var på parfymeriet i dag, og der har de, til min og Anjas store glede fått in Justin Bieber PARFYME. Asså - den er nummer en på ønskelisten.. (Ved siden av en hel haug med andre ting..) Den luktet sol og sommer og friskt og fint og....selv om jeg aldri har luktet på JB, så aner jeg et snev av han i lukten. Med andre, I love it. Lars derimot, syns det var LITT merkelig at han, som er en gutt, har laget en jenteparfyme... jeg lukket ørene derfra.

I morgen skal jeg å treffe Kristin og lille vakre Ingrid. Gleder meg veldig veldig veldig masse <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar