onsdag 16. mai 2012

Deilig dag!

16 mai og seier på Stadion! Hvilken følelse er vel bedre enn akkurat det? Ikke mange! Ikke for meg i hvert fall.

I første omgang var jeg litt nervøs, og det ble ekstra spennende og spesiellt da Piotr ble skadet og Øystein måtte inn som keeper. Men for en jobb han gjorde! Jeg kjente at jeg ble skikkelig stolt, og veldig fornøyd med hele Brann-teamet som er så godt forberedt og tar så godt vare på spillerne. 5 mål fra 5 forskjellige spillere. Altså, bedre 16 mai-kamp skal man lete lenge etter. I loved it. Fikk også sett mange av mine fine fine kollegeer fra praksisen i Brann, da blir jeg alltid glad <3

Når vi kom hjem, stod verdens nydeligste blomsterbukett på bordet. Åååå så glad jeg ble. Mamma var her og passet gullungen, og tok i mot en bukett som kom på døren til meg og Lars. Det var en helt fantastisk bukett med blant andre pioner, som er favorittblomsten min. Tusen tusen takk Nina, Jul og Line. Det var altfor mye, dere er så skjønne <3

Nå gleder jeg meg masse til å legge meg, for å stå opp i morgen og feire 17 mai med min fine familie, med Anjamoren min, og masse andre fine mennesker. <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar