søndag 13. mai 2012

Gull og gullunger

I går var jeg sammen med Charlotte og Martine på Gullruten 2012, som alltid er en interessant event å være med på. Veldig mange fine kjoler og fine folk, men også veldig mange ikke fine. Både kjoler og folk. Altså, en dame som var der hadde daiene på sølvfat oppunder haken og viste samtidig hvor lite fin rompen var i den tubetoppen hun hadde kledd på seg. Etter min mening så vi ut som dronninger i forhold. Det passet jo fint, at vi møtte en KONGE på gullfesten etter showet. Trenger ikke gå nærmere inn på hvem det var, men dere som ikke var der, gikk glipp av en flott kongelig på dansegulvet. Harald Rønneberg er en type av de sjelden og jeg kan anbefale alle en fest med han. Han smiler like mye, hvert eneste sekund, i virkeligheten som på tv. I love it.. Hygget meg veldig, men dro tidlig hjem, da min lille øyensten kom hjem til meg etter helgen, og vi i tillegg skulle passe på to små rotter på 4 og 6 år.

Maia har vi kjørt frem og tilbake i ikke mindre enn to bursdagsselskap, mens Mathias har kjedet seg med oss i hele dag. Først da Eirin kom, ble det liv i heimen, og jeg fikk øynene opp for hvordan foreldre med flere enn et barn har det i hverdagen. Det var ikke stille et sekund, og teltet du ser på sjonglør-bilde, ble fyllt til randen av leker, som det garantert blir jeg som må rydde. Lars holdt et lite sjonglør-show for Eia og Mathias, til min store skrekk, da de siste timene gikk til kasting på diverse andre ting i gode forsøk på å lære seg å sjonglere. Dagen startet forøvrig med at Mathias tegnet seg med vannfast (!!) tusj i hele ansiktet før han hadde vært her i ti minutter. Kjempegøy. Jeg måtte frem med den strenge stemmen, og Mathias responderte med å spørre Lars om det var jeg som bestemte mest hjemme hos oss......Svaret er opplagt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar