tirsdag 10. juli 2012

Lykke!!

Oh my gaaaad.... JEG SKAL GIFTE MEG!

Dagen før bursdagen min reiste vi til Saint Tropez, og jeg gledet meg som et lite barn - som jeg alltid gjør når jeg skal ned dit. I år skulle bli helt annerledes. Jeg reiste sammen med min kjære og Eia. I fjor var jeg alene med Eia, sammen med mamma og Erik. Endelig skulle jeg få vise favoritt-reisemålet mitt til min bedre halvdel. Vi var helt utslitt og la oss forholdsvis tidlig (halv 12) og jeg sov i overgangen fra å være 25 til 26 år gammel. WÆ. Nå er jeg gammel ass. De som var 26 år før i tiden, de var skikkelig gammel syns jeg...

På bursdagen min våknet jeg til deilige susser fra mine to kjæreste, og bursdagssang på telefonen fra mamma. Masse fine meldinger på telefonen og på Facebook. Allerede før jeg var stått opp av sengen var jeg overveldet. Eia og Lars laget frokost til meg, som vi skulle spise på terrassen i 30 grader.

Jeg drakk litt juice, og fikk pakke av Eia. Vinrøde Converse som jeg ønsket meg <3 Hun var så skjønn, og sååå stolt og fortalte at hun og Lars hadde kjøpt til meg, og at jeg hadde bursdag. Hun sang også Happy birthday to you OG Hurra for deg til meg <3 Hjertesmelteren min.

SÅ - går Lars ned på kne, med Eirin ved sin side. Han spør om jeg vil gifte meg med han, og at han elsker meg av hele sitt hjerte. Min reakson? Jeg begynte å le. Så fikk jeg tårer i øynene, kysset han og sa selvfølgelig JA! Altså herregud, mannen som i mine øyne er perfekt, frir til meg, i Saint Tropez, på bursdagen min! Jeg fikk den fineste ringen jeg kunne forestille meg, og er nå LYKKELIG FORLOVET med min digge, fine kjæreste.

Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg føler meg som verdens heldigste jente. Jeg har fått den vakreste datteren i universet, og jeg har den aller beste kjæresten. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar