onsdag 11. juli 2012

Det er helt på ekte....

I utgangspunktet har jeg aldri tenkt at jeg skulle gifte meg. Jeg har sett få forhold som holder livet ut, som også er gode. Oldemor & Oldefar holdt sammen hele vegen, og var de skjønneste jeg visste. Jeg har alltid trodd på kjærlighet ved første blikk, og det at det finnes en person som er ment for alle, men jeg har aldri egentlig trodd på dette med at ring på fingen gjør susen. Christin sa til meg på ungdomsskolen at jeg burde bli brudekjole-modell, for det var det nærmeste jeg ville komme. Der tok vi feil kjære Billeba ;)

Selv om jeg aldri har tenkt at jeg skal gifte meg, har jeg jo drømt om hvordan det eventuellt ville bli, som sikkert alle andre jenter. Jeg har jo sett på kjoler, og tenkt hvilken jeg skulle hatt. Hvor jeg skulle hatt bryllupet og hvem som skulle vært forlover. Men NÅ - nå er det helt på ekte.

Jeg søkte på brudekjoler på nettet her forleden kveld, og tok meg i å se på samme måte som jeg alltid har gjort. Bare saumfart sidene og ikke sett så nøye. Ikke sett på tilgjengelighet, pris, eller form eller farge eller kombinasjon med andre ting. Det må jeg jo nesten gjøre nå! OMG. Tenk at det er så virkelig, at jeg faktisk kan dra på brudesalonger for å prøve kjoler, og finne ut hvilken type jeg vil ha - i MITT bryllup! Jeg kan fremdeles ikke tro det er sant. Er det virkelig mulig å være så heldig og lykkelig som jeg?

Hvis noen har tips til sider med brudekjoler eller andre ting jeg må sjekke ut, så blir jeg veldig veldig glad!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar