fredag 20. juli 2012

Bursdagskjæreste!!!

GRATULERER MED DAGEN MIN FANTASTISKE KJÆRESTE!

Endelig har du bursdag, og jeg syns det er (nesten) like gøy som min egen! Woop woop! Tenk å få legge meg med deg natt til bursdagen din, våkne med deg og gi deg gaver, og attpåtil få tilbringe (siste del) av dagen din sammen med deg! Jeg er så heldig!

Takk for at du er så fantastisk, og for at du gir meg så fryktelig mye bare ved å være deg selv! Takk for at du får meg til å le meg ihjel hver eneste dag. Takk for at du er like barnslig som jeg er, men også takk for at du prøver å være litt voksen innimellom. Takk for at du tilføyer så ufattelig mye  hverdagen til både meg og Eia. Takk for at du liker å stå tidlig opp og lage frokost og kaffe. Takk for at du aldri er kjedelig å være sammen med. Takk for at du fridde til meg. Hjertelig takk for at du vil leve resten av livet sammen med meg og Eia. Jeg kan nesten ikke vente <3

Elsk ju <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar