onsdag 18. juli 2012

Lucky lucky!

Så, allerede før vi har gått ut med når bryllupet skal stå, eller i det hele tatt før vi helt har bestemt oss for en dato, så florerer det av glede fra alle rundt oss, og alle vil hjelpe til. Mange av alle tingene de fine menneskene rundt oss foreslår, er ting jeg ikke har rukket å tenke på en gang. Jeg ANER virkelig ikke hvor mye det faktisk er å tenke på.

Min kjære venninne Camilla (utdannet make-up) stylist, spurte meg i går om hun kunne få ta ansikstbehandling, sminke meg og ordne fransk manikyr på tærene mine til bryllupet! Herregud så skjønn du er! Jeg fikk tårer i øynene, jeg ble så glad. Tenk at hun rakk å tenke på det før jeg tenkte på at noen andre faktisk kan/må sminke meg på den store dagen, og fikse meg litt fra topp til tå ;) Takk kjære deg - det betydde mer enn du aner at du spurte meg. <3 Og JA, selvfølgelig skal du! <3

Setter utrolig stor pris på alle fine gratulasjoner jeg/vi fremdeles får både på telefon, facebook og instagram. Jeg blir veldig veldig glad, langt langt inni hjerteroten <3

Nå har jeg laget brownies, og venter på min beste Ingrid og hennes Jens. De skal til Bali i morgen (ikke misunnelig i det hele tatt), og jeg bare MÅ se henne før de drar.

Ha en finfin kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar