mandag 18. juni 2012

Bestisen min har bursdag!!

GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN MIN ALLER BESTE VENNINNE <3
Tenk at du er blitt 26 år allerede! Heldigvis har jeg hele ti dager igjen å nyte at jeg er "et år" yngre enn deg, før jeg joiner deg og er et år nærmere 30!

Takk for at du er du - og for at du er min venninne! Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg! <3
Eia min er også så fryktelig glad i deg, og det er så herlig å ha deg i våre liv.

Håper du har hatt en finfin dag og at middagen med familien ble koselig! Jeg ble veldig glad for å få være med deg pittelitt og spise is i dag <3  Gleder meg massemasse til å feire deg på fredag <3 Mestest glad i deg min kjære, snille, gode, flotte og nydelige LC <3

Masse bursdagsklemmer og susser fra meg <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar