mandag 11. juni 2012

Wææææ

Oioioi... Nå har jeg fått kjeft i flere dager for at jeg ikke har blogget og oppdatert - men asså, jeg har hatt sykt mye å gjøre. ;)

Ikke bare har jeg hatt mappe-eksamen, men jeg har feiret Anjamoren sin bursdag, jeg har vært sammen med lille fine Ingrid Birgitte, lekt masse med min elskede lille datter i fin-været, jeg har vært på re-union med Rå ungdomsskole, OG ikke minst - EM har begynt. Mitt lag Frankrike har ikke spilt kamp før i dag. Det endte uavgjort mot England etter at de først lå under, så få vel være fornøyd med det. Nå er jeg klar for at Brann skal gi seg med den sommerferien sin, sånn at vi kan gå på Stadion igjen også!

Til helgen skal jeg feire bursdagen min, og i den anledning er det maaaaaaange (neida, men det er noen) som har spurt hva jeg ønsker meg. Jeg slenger ut litt greier her, så kan dere se hva dere gidder. Noen av disse ønskene er forbeholdt noen som kanskje kjøper litt mer til meg enn en vin. (Siden du ikke er så god på hinting og sånn, så gjelder dette deg Lars!) :)

  • "Jeg er Zlatan" boken
  • Biotherm body-lotion i oransje
  • Justin Bieber parfyme OG dusj-såpe
  • Justin Bieber sengetøy ( Jeg vant et veddemål mot Lars, hvor jeg skulle bestemme nytt sengetøy, så sånn går det..... )
  • Chanel Parfyme (nr 10)
  • Den nyeste boken om Cato Isaksen av Unni Lindell (Husker ikke tittelen)
  • Nye Ray-Bans (mine er forduftet..)
  • Armbånd på Nougat på Paradis
  • Hvit Marc Jacobs veske
  • USA t-skjorte fra Nougat på Paradis
  • Generelt klær og smykker
  • Plommerød lave converse
  • Middagsfat i Vera Vang serviset mitt
  • Rosendal dessertskåler
  • Kakefat i Vera Vang serviset mitt (sånn med noen fugler og blomster på, i rosa og blå)
Kommer heeeeeeeelt sikkert en oppdatert liste når den STORE dagen nærmer seg!
Nå må jeg jobbe med hjemme-eksamen (egentlig se Ukraina- Sverige)....

Takk for denne gang ;)

Måtte bare legge med dette! Spiste nydelig middag hos mamma på søndag, inkludert båskjell. Herremin, at jeg aldri har likt det før. NAM NAM NAM!!!!!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar