torsdag 21. mars 2013

Halvveis

Herremin så fort tiden faktisk går! Lørdag som var, var jeg nøyaktig halvveis til termin - og 20 uker på vei! Fantastisk deilig følelse! Selv om jeg garantert kommer til å gå på overtid *bank i bordet* så er jeg i hvert fall nærmere termin enn jeg har vært ;)

Lille store Eia vår gleder seg mer og mer til å få lillebroren sin, og er såå god med meg for tiden. Bare snill og gjør som hun skal, koser og susser på magen - og kommer med fine navneforslag! Pinky og Langemann har vært forslått med en god latter, men også fine seriøse navn - som hun er kommet på helt selv :) Da blir jeg så stolt og glad <3

På tirsdag var hun hos tannlegen for første gang - null hull! Hun gapte fra hun satt på venterommet og helt til tannlegen var ferdig å sjekke tennene hennes, og syns hele opplegget var kjempegøy! Så fikk hun fine premier, blant annet en ny rosa tannkost, og var superfornøyd. Etterpå var vi på Lagunen sammen, hun fikk is og lov til å velge seg en premie siden hun hadde vært så flink hos tannlegen. Det gikk ikke lang tid før vi befant oss på Cubus og hun både sang på Justin Bieber sanger som ble spilt der (som jeg ikke visste at hun kunne en gang) og handlet seg sitt 'ente Bieber-plagg ;)

Gleder meg så frytktelig masse til å se så flink storesøster hun blir til lillebror <3 Mammahjerte mitt forteller meg at det blir en drøm <3

Åååå forresten! - Har kjent spark fra lillebror i noen uker nå, men så kom den store dagen der Lars fikk kjenne han for noen dager siden <3 Fantastisk <3



Sangen hun sang på i butikken - ordrett og perfekt engelsk <3 Hihi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar