tirsdag 4. september 2012

Woop Woop



Bleieslutt in the house :D Ååå så gøy det er! 

Det er en fornøyelse å se så utrolig flink lille jenten min er - og ikke minst så deilig å se så voldsomt stolt hun blir når hun går på do! Alt er en prestasjon ;)

"Jeg er kjempestor jente mamma. Jeg bruker ikke bleie mer. Da kan jeg gå på skolen"... 

Heldigvis er det tre år igjen til hun begynner på skolen.. men asså, tre år! Det er ikke så lenge. Det har virkelig ikke gått opp for meg hvor stor hun faktisk har blitt. Smokke-slutt, bleie-slutt og et vokabular som bare blir større og større, så er det vel kanskje snart på tide å innse at hun ikke er en baby mer. På tross av dette, så vil jeg vel alltid se på henne som min lille baby-jente. Vil jeg ikke? :) 

Ellers lite nytt her i huset.. selv om hverdagen går med til vanlige ting som jobb og barnehage, så har jeg det finere enn noen gang. Jeg har det så fint med gullungen og med Lars - jeg må knipe meg i armen noen ganger i blant. Bryllupsplanleggingen er i gang, men det går sakte.. har ikke akkurat dårlig tid da.. selv om jeg ikke har røpet datoen til dere alle enda ;) Dere skal få vite når time and place er heeeeelt booket og klart ;) 

Forresten, vi har feiret en del i det siste!! Ingrid Birgittes navnedag, Julies 3-års dag og ikke minst - lillebrors konfirmasjon!! Litt av en kjekkas hes turning into! <3 Gratulerer så masse med konfirmasjondagen som var Erik. Pass godt på whiskyen ;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar