søndag 16. september 2012

Pre-honeymoon

Herregud jeg gleder meg. Jeg er helt i ekstase. men først - en liten bakgrunnshistorie!

Jeg har alltid trodd på "kjærlighet ved første blikk" og har fått det bevist en gang før - 13 oktober 2009. Da fikk jeg verdens vakreste baby i armene mine og jeg elsker henne høyere enn jeg trodde var mulig. Allerede da jeg tok graviditetstest og den var positiv, elsket jeg henne.

Første "daten" til Lars og meg var på Burger King en sommernatt. (Veldig romantisk!) Vi hadde vært på byn, og jeg hadde feiret Cami sin bursdag. Jeg fikk en helt spesiell følelse av denne fine, morsomme gutten jeg hadde blitt kjent med tidligere den samme sommeren. Denne natten på Burger King, visste jeg at jeg hadde møtt mannen i mitt liv. Mannen jeg skulle gifte meg med. Vi snakket om så fett vi hadde det, og at når vi en dag skulle gifte oss, så skulle vi reise på flere turer sammen. Pre-honeymoons som vi kallte det. Nå er alt dette faktisk blitt en realitiet! Lucky me!! <3

Vi har allerede hatt mange ferier sammen, men nå skal vi jammen meg ha enda en! Vi skal til Mexico! Jeg gleder meg så mye at jeg ikke klarer å snakke om noe annet, eller se på noe annet når jeg først sitter på nettet. Jeg googler alt som har med stedet å gjøre, og planlegger hva jeg skal pakke med meg! Det eneste og viktigste er bikini, bikini og bikini.

Jeg vet at jeg i det siste har skrevet en del statuser på både Facebook, og lagt bilder med mye kjærleik  på instagram, og at noen av dere får nok av dette klisset. MEN - jeg beklager meg ikke! Jeg har det sååååååå fint med meg selv, med forloveden min og med min vakre lille diva - og jeg elsker å vise det. Jeg elsker å fortelle de jeg er glad i at jeg er glad i de, og jeg elsker å fortelle alle om hvor fint jeg har det. Hvorfor ikke liksom? Det er nå vi lever - det er nå det er viktig å fortelle det!

Gleder meg til tur min fine kjæreste, og gleder meg til du kommer hjem til helgen!! <3 Lobbju!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar