mandag 18. juni 2012

Fremdeles bursdagsmåned!

Jepp, det er fremdeles juni, og det er fremdeles bursdagsmåned. OG det er ferie-måned! Tenk at om bare 9 dager så ligger vi på verdens beste og mest fantastiske Plage de Pampelonne!!

Eia har allerede pakket den nye solkremen sin i sekken, og er klar som et egg. Hun er så skjønn, og planlegger hvem hun skal bade med og hvem som får lov å hjelpe henne og ikke. Hun må vente heeeelt til mommo kommer med å bade i store badebassenget...for jeg og Lars er for tjukka til å bade der... :)

Siden sist har jeg feiret bursdagen min med mange fine venner, og det endte opp i en fryktelig svett, men morsom kveld på Cali-bar og Metro. Jeg fikk fine pakker, mange klemmer og spiste cirka 20 gele-shotter. Had a blast! Har også fått meg en finfin jobb, som jeg gleder meg til å starte med. :)

Har fryktelig lyst å begynne å pakke til ferien, men mamma ler av meg når jeg sier det, så jeg skal vente et par dager til.. men ikke for lenge, for da blir det standard Charlie og Lars-pakking - med våte klær rett fra vaskemaskinen og det første vi finner i skapet en time før vi må dra til flyplassen. Jeg neeeekter å glemme noe til denne turen, selv om det ikke er altfor kjipt å måtte kjøpe nye ting i sjølvaste Saint Tropez ;)

I DAG HAR LILL CHARLOTT bursdag! Skal skrive et eget blogg-innlegg til deg kjære! ;) <3 Lobbju


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar